13 september, 2004

Min premiere

Oh my! Nu gå det løs! Jeg har sommerfugle, flagermus og måger i maven. Og de sidder ikke stille. Jeg er spændt på hvordan fa'en jeg og resten af holdet kommet til at tage sig ud på tv. Klokken 21:35 skulle programmet starte på TV2 Zulu... (Der er mere information på vores egen hjemmeside: [ fcz.dk ] )
Jeg ved godt at det ikke bliver et billede af den min virkelighed eller nogen anden på holdets. Det er jo for fa'en et underholdningsshow, så jeg ville være naïv hvis jeg troede at vi ikke blev til grin og fremmestillet på en anden måde end vi selv og vores omgangskreds opfatter os... Det er eneste jeg er bange for er at det ikke bliver sjovt og/eller at der ikke er nogen der gider se programmerne...
Men følg nu bare med for en sikkerheds skyld, måske bliver vi et kæmpe hit! ^_^

I aften skal jeg og resten af holdet til premierefest Nordisk Film i Valby og se første program i deres biograf... Der vil være gratis drikkevarer til at skylle evt. skam ned med...

1 kommentar:

JAAC sagde ...

Nånå - så du fortsatte med bloggen ;)

Og tillykke med premerien - det klarede du jo fornemt. Men jeg sidder jo bare og stener oven på aften. Den ene surrealistiske oplevelser efter den anden ... vildt.

Ses torsdag - bliver sgu spændende at se. Tør jo ikke tro på det endnu =)