19 september, 2004

Fractura Claviculae

Av-av-av... Her kommer lige lidt update fra hestens mule, med armen i slynge og topfart i femfinger-systemet... Vi var en pæn portion af FC Zulu holdet der var ude og spille noget fodbold i Kløvermarken. Og fem minutter inde i kampen lykkes det mig at brække kravebenet i en "rigtig herre-tackling" - for at bruge en Strudal'sk formulering.
Så kan man se hvad man får ud af at spille fodbold. Man mister almindelig fornuft og glemmer at det er en fjollet idé at udsætte sin krop for unødvendig fare. ^_-
Jeg kom på Italiensvej Skadestuen ved totiden og ved tretiden kunne man på røntgenbillederne se at jeg havde brækket kravebenet. Hvilket jeg også selv havde gættet på da jeg rejste mig fra græsset.
Fractura Claviculae
Røntgenbillede af Bos kraveben

Hvad betyder dette? Min venstre arm skal holdes i ro de næste 14 dage, så hvis der er nogle søde piger der har lyst til at hjælpe mig med at tage bad, tage tøj af og på, lave mad, cykle og andre ting der kræver begge hænder kan jeg kontaktes på email: bo@fcz.dk.
Hjemtur i metro.
Skadet Bo på vej hjem i Metro

Ingen kommentarer: